JRK | Zákaznícka a technická podpora - Pre menej odpadu

Zákaznícka a technická podpora

Do nášho tímu hľadáme nového parťáka, ktorý sa vďaka nášmu evidenčnému systému stane profíkom v oblasti evidencie odpadov.

elwis, evidencia odpadu, zberny dvor
Typ úväzku

typ úväzku

Plný úväzok

Nástupný termín

Termín nástupu

Nástup možný ihneď

Platové podmienky

Platové podmienky

1200-1300 EUR + polročné odmeny

Miesto práce

Miesto práce

Bratislava

Zodpovednosť za územie

Zodpovednosť za územie

Výjazdy po celom Slovensku

Aký je pracovník technickej podpory?

Starostlivý a systematický pracant, ktorý sa nebojí komunikovať a má trpezlivosť s každým, kto potrebuje poradiť.

A načože slúži ten evidenčný systém?

Základom každého fungujúceho odpadového hospodárstva je prehľad o reálnom stave množstva odpadov a o tom, kto zváža odpad a akým spôsobom. Náš evidenčný systém je softvér, ktorý zhromažďuje údaje a je práve tým nástrojom, vďaka ktorému samospráva tento prehľad o odpadoch získa.

Perfektne sa k nám hodíš ak:

  • máš ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie
  • si trpezlivý, priateľský a rád komunikuješ s ľuďmi
  • pracuješ samostatne a zodpovedne
  • máš vodičský preukaz skupiny B
  • máš základné technické znalosti, ako napr. nastavenie počítača, serverov a Wi-Fi
  • orientuješ sa v hardvéri (tablety, terminály a tlačiarne - lokálne a sieťové)
  • máš kultivovaný ústny a písomný prejav 

Čo budeš robiť?

  • prijímať, spracovávať a klasifikovať požiadavky od zákazníkov a kolegov (telefonicky, cez ServiceDesk)
  • poskytovať technickú a metodickú podporu obciam (príprava inštalácie, implementácie a konfigurácie systému, školenia používateľov, reklamácie hardvéru, riešenie technických problémov softvéru a pod.)
  • riešiť operatívne požiadavky a vytvárať manuály, tipy a triky – skrátka, budovať a spravovať dokumentáciu a znalostnú bázu
  • zabezpečovať dátovú úpravu v Exceli alebo CSV a pracovať s databázou (export a import)
  • aktívne pracovať s terminálmi, tlačiarňami, tabletmi a Wi-Fi
  • pripravovať preberacie protokoly, monitoring dostupnosti
  • testovať aplikáciu, identifikovať chyby a zadávať ich na ďalšie riešenie
  • identifikovať možností ďalšieho rozvoja aplikácie
  • spravovať informačné systémy podporujúce chod spoločnosti (Microsoft 365, CRM, Eset, dochádzkový systém, webové domény a hosting atď.)
  • poskytovať internú IT podporu pri nástupe a výstupe zamestnancov (správa účtov, nastavenie hardvéru, migrácia údajov)
  • príprava manuálov pre zamestnancov a administrátorov
  • Je Ti niektorý z predchádzajúcich bodov cudzí? Nevadí! Radi Ti so všetkým pomôžeme, stačí, ak máš záujem a chuť učiť sa nové veci.

Čo sme pre teba pripravili:

Vybavenie a zľavy

  • mobilný telefón s EÚ paušálom
  • notebook 
  • prednosť pri odpredaji firemného majetku
  • 100 % príspevok zamestnávateľa na stravné lístky / stravovaciu kartu

Čas

  • flexibilný pracovný čas
  • JRK prázdninyfiremná dovolenka na náklady zamestnávateľa
  • platené voľno v povianočnom období a silvestra (nad rámec zákonnej dovolenky)
  • „sick days“

Zábava a vzdelávanie

  • bezodné nápoje na office
  • kreatívnu prácu v stabilnom, jedinečnom a modernom prostredí
  • teambuldingy
  • školenia, vzdelávanie a tréningy
  • bonus za odporúčanie pri hľadaní nových členov tímu „priveď kamaráta“
  • príspevok na dôchodkové sporenie po 2 rokoch vo firme 

S kým budeš primárne spolupracovať?

Žijeme poslaním "Pre menej odpadu." a vierou, že každý náš čin prispeje k lepšej budúcnosti. Sme energický tím ľudí so zápalom pre vec. Neustále sa rozvíjame a hľadáme do tímu kolegov na rovnakej vlne. Máme otvorené, pohodové a neformálne prostredie. Nie sme len kolegovia, ale aj kamaráti. Hodnoty, ktorými sa v našej práci každý deň riadime, sú inovatívnosť, úcta, úprimnosť, dodržiavanie sľubov, vďačnosť a vloženie maximálneho úsilia do každej úlohy.

Imrich Tatiersky

Richard Nichta

Martina Huňačková

Ako sa môžeš stať súčasťou nášho tímu?

Mám záujem

Tešíme sa na Teba!